[silindi] yaa hic sorma benimkide 2 ay 6 gunluk oldu asidans onra inanilmaz huysuzlasti surekli agliyor uyumuyor korkuyor gaz sorunu olan bir bebek de degil karni da tok ama bu sekilde gunduz uykusu da hic yapmiyor anlamadim valla yarin kontrolu ve kalca usg si var sorucam doktora morarana kadar agliyor bazen icim gidiyor onu gordukce