ogretmennn ben 3 kez hamile kaldım hepsinde aşırı ağrım vardı . Ağrılara aldırış etme . 2 bebeğimi kaybettim bu gebeliğim çok yeni . Pıhtılaşma sorunum var erken öğrenmek zorundayım ama ağrım öyle çoktu ki dedim yoktur ya ama mecburiyetten yaptım çıktı . Zamanla azalıyor ağrılar