Gamze051 kilosu gayet iyi bence haftasina gore evet o nst de sanci cikmasin die dlne dualar eder strese girerdim sakin nst ye girerken canini sikma sanci olmasada sanci cikiyo dayan sabret bak ben ciktim hastaneden bi tane oglum var 4.5 yasinda inanki 34. Haftaya kadar koydum onune yemegi kendi yedi ne is ne guc heo yattim kimsede yok yanimda isimi gucumu yapicak bakicak yatarak bu haftaya geldim hic bisey umrunda olmasin 34.haftayi atlat iyi beslenmeye bak gerisi allaha kalmis cunku drlar 34.haftayi gormek istiyo