Shrrife anlamadığım kısmı şu
Ben 9 Temmuz’da adet oldum
Temmuz ayı boyunca bir kaç kez eşimle beraberliğimiz oldu en son da3 Ağustos da oldu
Ağustos 15 de adet olmadığımı farkedip idrar testi yaptım net iki çizgi çıktı ve 17 Ağustos dr a gittim
5+5 dedi sat a göre hesapladı
Yani o zaman 3 Ağustos da gebe kalmış olsam kese görünür müydü