Kızlar bilgisi olanlar Lütfen bana dönüş yaptın kafam çok karıştı doktora gittim ve kimseyi Doktor görüntüledi fakat bebeği görüntüleyemedi 2 hafta sonra gel dedi Muhtemelen Geç döllenme geç yumurtaladın dedi ama benim içim içimi yiyor Ne yapacağım diye düşünüyorum başina gelen varmı yazabilir mi keseyi görüp Ondan sonra bebeği görenler var mı.