2erkekannesim pnremr22 benim tahminime göre adetim 16 yada 18 zinde olması lazım yani yarın yada perşembe üç gün önce 427 di dün 647 ebe gayet normal bundan sonra katlanır dedi ama ben bi kimyasal geçirdiğim için çok şüpheliyim
Sanal_koala00 2erkekannesim son adetim 12 Nisan bugün gecikmemin 4. Günü sabah beta 137 çıktı çok düşük dimi 🥲 3 ay önce kimyasalım var
pnremr22 mardine474 işte doktor aricak randevu için heyecanla bekliyorum stres oldum 😁😁 bide ikiz diyormuş anammmmmmm😁😁
pnremr22 pnremr22 gittim bugün doktora 4 hafta 3 günlük keseyo gördük minicik 🥰 tabi tek ikiz değil😁😁
Aysecbn45 pnremr22 benim son adet tarihim 9 Nisan pazartesi günü beta hch 703 çıkmıştı bugün yine kan verdim 1475 çıkmış nasıl acaba
pnremr22 2erkekannesim bu 647 den sonra bi üç gün falan bekle sonra tekrar kan ver ama bencede normal
[silindi] 2erkekannesim benim dün 3300lerdeydi ama benim uygulamaya göre bat 11 mayıstı. Sanırım siz benden sonra yumurtlama gördünüz🙏🏻
pnremr22 Aslaninannesi_ sağol canım doktor 600 olması gerekir dedi ama 1574 çıkınca şüphelendim. Karından göremedi keseyi. Ne zaman çağıracak bilmiyorum sekteri haber vericek