pnremr22 Kızlar cuma günü verdim beta 49.8 çıktı bugün kan verdim 1574 çıktı. Sizce nasıl değer acaba ? Bide hesaplama yaptırdım ikiz gebelik olabilir değer yüksek diyor olabilir mi. Doktor karından göremedi keseyi.
melikeyimmmmm pnremr22 neredeyse 1 hafta geçmiş bana normal bi artış gibi geldi ikiz olma ihtimali varmı sizce ailelerde var mı ikiz
Aress pnremr22 benim de böyle hızlı artmıştı. Doktor ikiz gebelikten şüphelenmişti ama bir oğlum oldu. Ne kadar bilimsel bilmem ama erkek çocuklarda da hızlı artıyor diye okumuştum
melikeyimmmmm pnremr22 ayy 😂😂 daha çok heyecanlı bir bekleyiş bende ikiz olmasını istiyorum ama daha keseyi bile göremedik rabbim gönlünüze göre versin inşallah benimde kardeşlerim ikiz bi ihtimal bende de olabilir
pnremr22 melikeyimmmmm hiç sorma ya çok heyecanlı doktor kontrol için çağıracak ama keseyi göremedi karından. 2.5 yaşında bir kızım var ikiz düşünemiyorum😁ayyy inşallah sizinde ikiz olsun inşallah 🥰
melikeyimmmmm pnremr22 inşallah İnşallah 😅 rabbim kolaylığınıda verir hiç öyle dğşünmeyin sağlıklı olsunlar herşeyden önce gerisi halloluyor bir şekilde ❤️
pnremr22 melikeyimmmmm son adetim 13 nişan. Normalde doktor bugün 600 lerce 700 lerdedir kesen dedi karından göremedi. Daha yeni. Ama beta 1574 çıktı. 2 ay önce de bir düşüğüm oldu şimdi tekrardan hamile kaldım. Acaba normal mi dedim beta yüksek çıktı çünkü beklenilenin aksine.
Aysecbn45 pnremr22 benim son adet tarihim 9 Nisan pazartesi günü beta hch 703 çıkmıştı bugün yine kan verdim 1475 çıkmış nasıl acaba
pnremr22 mardine474 karından göremedi vajinal bakmadı. Normalde 600 lerde olması gerekiyor dedi 1574 çıktı. Beklediğinden yüksek çıktı acaba anormal bosey varmidır diye şüpheye düştüm
mardine474 pnremr22 Belki de ikizdir benim komşum da böyle olmuş betayı çok yüksek görünce alttan muayene etti doktor ikiz çıktılar😅
pnremr22 mardine474 yaaaa 😁😁😁 olmaz diyemem Allahin işi sonuçta ama yooookkk😁😁 ben acaba diş gebelik olabilir mi diye düşündüm
pnremr22 Aress yani aklıma ilk gelen ya ikiz ya da dış gebelik olabilir mi diye şüphelendim. Cinsiyet aklıma gelmedi açıkçası ama olabilir o da 🥰
2erkekannesim Benim son adet tarihim 10 Nisan dün verdim 644 çıkmış acaba bi sorun mu var 2 tane oğlum var peşine bi kimyasal gebelik geçirdim geçen sene şimdide öyle mi diye şüpheye düştüm sizce değer düşük mü
Sanal_koala00 2erkekannesim son adetim 12 Nisan bugün gecikmemin 4. Günü sabah beta 137 çıktı çok düşük dimi 🥲 3 ay önce kimyasalım var