Zeyhiraa
Evet normal doğum. Yalancı sancılarım oldu o da bebek aşağa indi için olmuş .
Diğer iki doğumumda sunı sancıyla oldu hiç saha kendi sancım olmadı. Diğerlerinde hep kontrole gittim doğumhaneye gönderdiler suları azaldığı için.
Şuanda nasil olcak bilmiyorum yarın . Doktor sabah triyadan giriş yap dedi sadece devletde ağızlarından zor laf alıyoruz malum . Bende doktorum yatış için gönderdi dicem.