Edaliii Selam anneler. İlk ve ikinci normal doğumlarınız aynı haftalarda mı oldu haftaları yazarsanız sevinirim :))
Mrvsmt2502 Edaliii ilkinde doğum başlamadı 43 e 2 kala suni sancı ile başlattılar, ikinci kendi sancım ile 39+3 te oldu aniden 🤗
BsrVrl16 Edaliii ilk çocuğum oğlum 39+3 da doğdu kendi sancım ve suyunun gelmesiyle ikici çocuğum kızım 38+4 doğdu suni sancıyla sancik gelmedi suyum geldi ikinci daha zorlu geçti bu yüzden
Edaliii Mrvsmt2502 teşekkür ederim. İkinci gebeliğim normal bekliyorum acaba aynı haftalarda mı doğar diye merak ediyorum :)
Edaliii deletedmom43191 sizin ikinci üçüncü gecikmiş ilkine göre 🥲 bende ikinci gebeliğim sona yaklaşıyorum sayılır acaba aynı haftalarda doğar mı diye merak ediyorum
Esseraa22 @Edaliii ilki 40+2 de kendi sancimla oldu bittiye geldi çok kolay oldu ama.ikinci 41+3 de suni sancıyla çok zordu
deletedmom43191 Mrvsmt2502 su gelisiydi anca sancılar başladı su gelmesi ve doğum arasında 6 saat var 3 4 saat sanci cektim
Mrvsmt2502 deletedmom43191 hani gittikçe kısalıyordu doğumlar 2. Kısa olmuş sizin 3. Uzamış 😃 benim suyum gelmedi hiç direkt sancım başladı 2. De aniden
Mrvsmt2502 deletedmom43191 canım konudan bağımsız doğum yardımın onaylandı ya da yatırıldı mı burda öyle okudum sanki
Edaliii BsrVrl16 benimde su ve nişan gelmişti 37+5 sabahı doğdu kızım. Şimdi 2. Kızıma hamileyim acaba aynı haftalarda mı doğar diye merakımdan sordum ☺️
Nazemm Edaliii ilki 42 haftalık ikinci 40+3 günlük doğdu şuan 38 haftalık hamileyim bakalım ne zaman gelecek
Mrvsmt2502 deletedmom43191 benim ilkte suni sancılıydı 5 saatte doüum oldu ama bn çok hissetmiyordum son yarım saati zordu