Kumsal28 bakalım nasıl olacak. 😁 şimdi okula gidip geliyorum bir şekilde geçiyor ama tatilden sonra ne yapacağım diye şimdiden planlama yapıyorum evde yatıp kilo almaktan korkuyorum neyse ki havalar ısınıyor günlük yürüyüşlere çıkarım diye planlıyorum