Cerenimoow Merve_kucuk benim ilk gebeliğim sezeryandı Buda sezeryan olucak 36. Haftada gün alacağım sağlıkla alalım kucaklarımıza 🥰
Mucizemyoldaaa_ Cerenimoow maşallah bir şey kalmamış🌸 normal istiyorum ama bakalım şartlar nasıl olur. Sizin nasıl olacak
DuruDefne_mommy Mucizemyoldaaa_ bir gün bende bu Postu açabilecek miyim zaman durdu geçmiyor 11.hafta🥰🥰
Mucizemyoldaaa_ DuruDefne_mommy açarsınız inşallah su gibi akıyor zaman daha öğrendiğim gün dün gibiydi ne ara 20 hafta olduk anlamadım bile 🥹🥹
aylisinannesi Maşallah 🧿 günler gerçekten çok hızlı geçiyor başlarda açılan konuları okuyunca ya ne güzel 99 günleri kalmıs bizimkide hemen geçse diyodum simdi 1 ayımız kaldı ☺️ belkide daha erken çünkü sezaryen olacak. Saglıkla kucagımıza alalım hepimiz
Mucizemyoldaaa_ Kumsal28 başlarda banada öyle geliyordu bakıyodum daha 5 haftalık 6 hafta 2 günlük felan nasıl geçecek ki diyordum yarıladık şükür