Hsnanr annenin yediği ile pek alakası olmuyormuş.ben zayıf minyon biriyim ve bana çektiği için ne kadar yersem ve ne yersem zaten alacağı kilo belli.genetikle alakalı çoğunluk.muz,kefir,kuruyemiş çok yedim ama doktorum sana göre normal dedi sen gibi minyon küçük bi bebek olacak dedi senin yediğinle pek alakası yok besleyebildiğin bu kadar dedi.o yüzden kilo olayına takılmayın.sağlığı yerindeyse kilonun bi önemi yok.kilo demek sağlık demek değil.2500 kilo doğan bebekle 4 kilo doğan bebek aynı sağlığa sahiptir. Bunu doktorların çoğu böyle söyler.bebek rahme düştüğü andan itibaren zaten kilosu belliymiş genetiklikten dolayı.sağlıklı olarak beslenin sadece.öğün atlamayın.muz ve kefir yiyip içmenin zararı yok zaten yine yiyebilirsiniz size de faydası var çnkü.2 haftaya doğum olacak ve 3 kilo anca olacak oğlum ve takmıyorum çnkü sağlığı yerinde çok şükür🤲🏻😊 sağ salim gelsinler inşallah kucağımıza🤲🏻🥰