Nuriay 1oglanannesi bildim can artıq sabah baxaram testine uşaqlar yatır yavaş yavaş mende yatacam inşə Allah yeqinki xeyirli gecələr size
1oglanannesi Nuriay salam canim etdim he hecne çıxmadı yeqinki xesdelenecem bu gun qehveyi axıntı geldi basimda aqriyir sabaha xesdelenerem 🥲
Nuriay 1oglanannesi ondan evvel etmişdin çıxmışdı? Heç solğunda çıxmadı? Allah nesib eder tezlikle ama umidsiz olma mende matda hamilelik olmuşdu test aybaşımdan3 4 gün sonra gösterdi
1oglanannesi Nuriay yox hec solqunda yoxdu nem heleki gözdeyirem xesdelenmesem yene ederem test xeyirlsi olsun sen hamilesen indi?
Nilozof 1oglanannesi Bat 15. Gününde test yaptım bembeyaz negatif çıktı. Yeniden yapmaya korkuyorum o yüzden. Birkaç gün daha bekliycem galiba
damlaloglu Nilozof Benim de bat 15′ti ilk gün bekledim gelmedi test yaptım direk negatif çıktı sabahına regl oldum 😔 Hala regl olmadıysan inşallah sen güzel haber alırsın canım 🙏
Nilozof damlaloglu Hâlâ olmadım, Allah razı olsun. İnşallah hepimiz kısa zamanda alırız müjdelerimizi 🤍
Nilozof damlaloglu 1oglanannesi Sanırım ben de elendim kızlar, leke gelmeye başladı. Regl olcam galiba 🤦🏻♀️