sutlukahve_ 1oglanannesi benimde bat 16 bu ay soğan kürü yaptım ama bende pcos var gününde nadir olurum o yüzden test için bekliyorum şuanlik
ogretmennn Benim gecikti yapmadım korkudan ama regl ağrıları var birkaç gündür ara sıra - çok hafif derecede
ogretmennn 1oglanannesi ya çünkü her ay nehatifi görmekten çok sıkıldım tam test yapıyorum negatif çıkıyor peşine hemen hoppp adet oluyorum:( bugün belki alıp denerim ama hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum dua edin Allah rızası için ya
1oglanannesi ogretmennn İnsaAllah hayal kırıklıgı olmaz çift çizgiyi görursun ve görursen benide etiketle 🥰