Bebegimgeliyor10 bildirim yeni geldi canım şuan gördüm mesajını 🤗tam aynı tarihlerde benim de öyle görünüyordu ve o tarihten 5 gün sonra ( tabiki ovulasyon testi yapmadım belki daha oncesidir yumurtlama bilemiyorum) aşırı göğüslerim şişti kasıklarım ve belim ağrıdı ekstra baş ağrısı normal değildi . Bir kere kan verdim yani 6 gün önceden 7 beta ile öğrendim salı günü bir daha vereceğim (belirtilerim devam ediyor ) … Kimyasal geçirdim oncesinde inşallah olmaz yine 10 aydır deniyorum çok yoruldum. Rabbim senin ve isteyen herkesin gönlüne göre versin tez zamanda 🌸🌸💕