Nurkl canım benimde 21 bat
Ben kaset yaptım negatif çıktı 7 Mayıs yumurtlma 8 Mayıs çatlama 🥹erken gebelik testi yapmadığım için mi cikmadi acaba ya hamile olduğumu çok hissediyorum sağ kasigim bir haftadır ağrıyor sende ne belirtiler oldu 🙏🏿rabbim hayirli eylesin elinize aldığınız günleri göstersin inşallah 💞