nuran34 merhabalar bende de gebelik şekeri var 35+0 da 3341 gr çıktı bebek, doktor 37-38 haftada olsan hemen alırdık dedi, şekerden dolayı mı böyle kilo alıyo dedim tamamen şekere bağlayamayız dedi. Bu cuma 36+1 olcam kontrolüm var acaba gün verir mi sezaryen için 🤔