Emine- 35+2.. bebegim 34+6 da 2666 gr dı.. bi aksilik olmazsa 15 martta doğumumuz.. geceler çok keyifsiz geçiyor uyumak çok zor.. nefes darlığı, ufak ufakta olsa kasıkta adet sancısı gibi sancılar olmaya başladı.. oturmak, kalkmak, yatakta dönmek iyice zorlaştı.. ilerleyen haftalardan korkar oldum..