Minikcivciviimm kız ben bir kere 7.gun ara vereceğim 6 gün ara vermiştim reglim cumartesiydi normalde cumaya kaydı 🤣😅 bidahada 6 gün ara vermedim hep 7 gün ara 8. Gün hapa başladım artık hep cuma. Bu sefer bir daha 7 gün ara yerine 6 gün ara verirsem Perşembe başlar reglim 🤣