Nasia Ela009 merhaba. Yasmini 10 yıl kullandım. Kutu bittikten 3güm sonra adet olurdum hep. Çok nadiren hava değişimi vs 4 gün sonra olurdum
Dnzz2 Ela009 cuma bıraktıysa diğer pakete cuma günü başlamayi unutma canım tam 8. Gün baskicaksin diğer kutuya . 7 gün ara 8. Gün yeni kutu 😘
Minikcivciviimm Pazartesi son ilacımı alırdım cumartesi adet olurdum. 3 sene kullandım max 4-5tir 1-2 gun önce yada sonra regl olduğum gün sayısı
Minikcivciviimm Dnzz2 aa ben mesela pazartesi son hapimi aldım ertesi hafta sali gunu ilk hapimi aliyordum 3 sene o sekilde kullandim
Minikcivciviimm Dnzz2 yok yok merak etme duzenli her gun içeriğinde hicbir sey olmuyor ben her gun iciyordum
Dnzz2 Ela009 ilk kutuda tam koruma sağlamıyor ilişki olmuşsa hamile kalmış olabilirsin test yaptın mi
Dnzz2 Minikcivciviimm ay kiz bende de öyle 🤣🤣 pazartesi son hapı alıyorum cuma hasta oluyorum sal diğer hapa başlıyom🤣😅kafam karşımus o an ahah
Dnzz2 Minikcivciviimm kız ben bir kere 7.gun ara vereceğim 6 gün ara vermiştim reglim cumartesiydi normalde cumaya kaydı 🤣😅 bidahada 6 gün ara vermedim hep 7 gün ara 8. Gün hapa başladım artık hep cuma. Bu sefer bir daha 7 gün ara yerine 6 gün ara verirsem Perşembe başlar reglim 🤣