Aylinn06 Tysem29 inşallah canım ben artık yarın kadın doğum doktoruna gideceğim çünkü testlerden beynim yandı
Aylinn06 Benim anlamadığım şu kızlar neden testlerimin hepsi silik çıkıyor belirgin bir çizgi çıkmıyor
Alya05 Aylinn06 Allah Allah adetten önce böyle silik çıkıyor sonra adet oluyorsun bitiyor ve yine silik çıkıyor öyle mi
Aylinn06 Alya05 aynen öyle canım yani hiçbir şekilde ilerleme yok hep silik ve adetim 5 gün sürüyor bitiyor yoğunda olmadım normalde çok yoğun olurdum ve 7-8 gün sürerdi
Tysem29 @Aylinn06 benim de öyle oldu gerçekten eğer yine yalancı pozitifse bir daha test almayacağım gecikme olduğu an direk kan vereceğim
Aylinn06 Tysem29 bu test için çok iyi diyorlar o yüzden bundan yaptım 2 tane ikisi de aynı siliklikte hemen çıktı of kafayı yicem ya
Alya05 Aylinn06 çok değişik bir durum şimdiye kadar hiç kan vermedin mi. Acaba kimyasal mı geçiriyorsun
Dry07_ Aylinn06 kaç gün arayla tekrarladınız testi 2 gün varsa birazda olsa netleşmesi lazımdı. Yada farklı markalarsa oda fark edebilir. Umarım bebeğin vardır canım en iyisini doktordan gelecek cevapla bileceğiz artık 🤲🏻🌸
Aylinn06 Alya05 hayır hiç vermedim canım adet olduğum için önemsemedim açıkçası birde yaptığım test markaları yalancı pozitif çok çıkardığını okudum burda o yüzden de vermedim hiç ama bunlar böyle çıkınca içime bir şüphe düştü
Aylinn06 Dry07_ bir sürü farklı markalar denedim canım freely, artimed, days doctor, Predictor hepsi böyle silik çıkarıyordu ve hemen ikinci çizgi silik bir şekilde çıkıyordu acaba geç döllenmemi oluyor diye düşünüyorum ama bir yandan da korkuyorum :(