Deryayurt Nurbalam 26 çıkan betadan iki gün sonra yine kan verdim 96 iki 4 gün sonra 590 geldi 1 hafta sonrada ultrasonda gördüm sağlıklı ilerledi yani oğlum 4 yaşında şuan 🌷
nur033 Merhaba dün benim betam 16.4 çıktı bugün regl oldum sizce geç döllenme olur mu hiç böyle yaşayan oldu mu yoksa kimyasal dedikleri mi hiç bilmiyorum
Tysem29 Kızlar burda yazanlar bana umut oluyor gecikmem 3.gün dün kan verdim negatif. İdrar testleri hala pozitif çıkıyor insallah benimde yükselir sizler gibi
zeynepergun-2502 Mhilal55 merhaba keseyi gördünüzmü acaba benim de 2 gün önce 358 çıktı yarın randevum var benimde