Masal2021 Elome ben 17.3 ile öğrendim bugun adetime 4 gün var bide kızlar bu nokta ne oluyor 173 değil dimi 17.3 ben hiç anlamıyorum :(
Mhilal55 Ben pazar günü adetimi 2 gün geçince 161 le öğrendim salı 360 olmuştu çok şükür benim geç döllenme sanırım cuma da randevu aldım bakalım kese görünecek mi
zeynepergun-2502 Mhilal55 merhaba keseyi gördünüzmü acaba benim de 2 gün önce 358 çıktı yarın randevum var benimde
Deryayurt Elome adet gecikmesinin 7.gününde beta 1.20ydi yani negatif 5 gün sonra gecikmenin 12.gününde beta 26 olmuştu