ArasMom__ öncelikle geçmiş olsun bende 5 ay önce doğum yaptım ve doğumdan sonra dikişlerim patladı ama ikinci kez dikmediler kendi kendine tuttu size neden tekrar attılar acaba anlamadm bir de bana hametan yazmıştı doktorm kalan dikişleri hemen iyileştirdi sizde onu sürün bence kuru tutmak önemli üzerine çok oturmayın geçer inşallah iyileşen dikiş kuruyup gerginleşir bence o yüzden öyle olmuştur