@ArasMom__ doğrudur tabi doktorum bana hiç öyle bişey demedi bu doktordan da değişir benim ikinci doğumum çok zor oldu dikislerim fazla oldu aynı sizin ki gibi dikisim coktu birde geçen sene bir ameliyat geçirdim normal doğum dikişlerin iki katı ondada kullandım dus al sürekli dedi kurutmayla alakali hicbisey demedi yine aynı şekilde hemen başladım zaten onu surdugunuz zman o şekilde kalması gerekiyor tekrar kurutma falan yapmıyorsunuz zaten temiz bakıyoruz enfeksiyondan korunmak için zor çünkü çok geçmiş olsun daha öncekileride okudum çok zorlanmissiniz benim sağolsun annemler söyledi bu ilacı doğum öncesi alıp koyarim ne krem ne bişey hicbirsey kullanmam benim etimde hiç sıkı kaba değildir her insanın vücuduna farklı şeyler yariyor arkadaşımda normal doğumdan sonra yaptı şimdi ikincidede kullanacak bende söylemek istedim zor inşallah tez vakitte tamamen iyilesirsiniz tekrar tekrar gerek kalmasın hicbirseye annelik.iste herşeyi zor😊