melikeyimmmmm o kadar normalki başlarda benim de aynıydı hatta 10. Haftya kadar kahverengi akıntım vardı çok stresli bi süreçti ilaç falan kullanmadım, şuan 29 haftalığım 2 katına çıktı ağrılar yanmalar tekrardan 🥹 ikinciler fena geliyor, bu arada hayırlı olsun gözün aydınnn ☺️