Henüz keseyi göremedik kaç haftalık olduğunu bilmiyorum ama bel ve kasık ağrısı beni mahvediyor resmen,
mide yanması ve şişkinlikte var tamam mide normaldir de bel ağrısı ve kasık ağrısı normalmi sizde de böyle oluyormuydu pazartesi günü kontrolüm var keseyi o gün göreceğiz İnşallah