Hgmom1 Merhabalar adetim normalde dündü hala gelen giden yok elimde ovulasyon testi vardı öyle denemek için yaptım ve çift çizgiyi görünce şok oldum önceki aylarda adetim gecikince denediğimde hep tek çizgi çıkıyordu
lnbahar Hgmom1 aynı böyle öğrendim canım testim vardı ama ovulasyon bir sürü var diye sabah akşam yaptım kopkoyu çıkınca da gebelik yaptım silik bi şekilde 10 gün kala adete öğrendim 🥰
maviskokiz Hgmom1 merhaba sonunda gebe olduğunuzu öğrendiniz mi merak ettim benimde ovulasyonum 27 haziran pikti bugun 10 temmuz bugunde pik sizin arası kaç gün olmuştu
8143 Hgmom1 canm ben geçen ay öğrendim bu şekilde şuan 6+6 kan ver biran önce elinde gebelk testi var ise yap güzel haberlerini bekliyorum 🥰
Hgmom1 Mavissi hiç belirti aramak istemedim O yüzden üstüne de düşmedim ama ovulasyon testi yapınca Şok oldum
Mavissi Bence kan verin beklemeden beta hcg hormonu lh testinde bu şekilde etkiye sebep oluyor. Tekrar yumurtlama olma ihtimali de var ama ben gebelik gibi hissettim
Tam8 8143 adete 5 gün varken demissiniz peki sıvı alimina dikkat edipmi yaptiniz yoksa sabah ilk idrarlami yapmistiniz
samaa_ 8143 merhaba bende de adete 5 gun kala boyleydi 2 gun koyu oldu. Simdi adete 3 gun var biraz siliklesmis testlerimde negatif neden ola bilir? Yumurtlama degil gecti o. Siz bu testden daha sonra sonraki gun ovulasyon yaptiniz mi?