minikpanda0_ böyle uzun süre oturmalı ikramli misafirlik tabiki kimse istemez ama doğum yapan arkadaslarimiza o hafta geçmiş olsuna gidiyoruz giderken biseyler yapıp gidiyoruz kısa süre oturup kalkıyoruz bence anne için moral oluyor ondan ikram beklemiyoruz zaten amacimiz onu ve bebeği görüp kalkmak 3. 4 aylik olunca bebek görmeye gidiyoruz bizim buralarda boyledir