minikpanda0_ ben kabul etmem en az 1 ay geçmesi gerekiyor, ömrümde değil kim ne diyecek , şuan kız kardeşimin 2 çocuğuda bu salgina yakalanmış ağzının içine kadar yara , bebeğim ilk aşısını alacak öylece misafir kabul edeceğim, bebeğim önemli benim için