staRmama ben sana bişey diyim mi şimdiki aklım olsa 1 yasına basmadan yapar 2ye gelmeden doğururdum. İnanılmaz arkadassızlık cekiyor benim kızım. O yüzden de hırcınlasıyo beraber oynarlardı diyorum hep. Önümde güzel bi örnek vardı annem peş peşe doğurmustu kardeslerimi. Yemeğini yedirir ağızlarını siler salardı odalarına saatlerce oynarlardı anne demeden. Niye bekledim dyorum kafamı duvarlara vuruyorum