Medine39 Zeyzeyy- çatı muayenesinfen sonra gelen kanama olsa bu kadar surmezdi ve sümüksü bir yapida olmazdı bencede
MRVESRV 4cm aciklik olan birine dogumun baslamamis demekte bana bi enteresan geldi yani, eve gonderiyorda sen farkinda olmadan belki cok acikliga ulasacaksin bilemez ki. Bazilari sanciyida hissetmeyebiliyor sonucta.
Tgcbbrdmr Medine39 bende 3 cm açıklıkla evdeyim korkulacak birşey yok suyunuz gelir veya sancılarınız sıklaşırsa hastaneye gidin