Medine39 Kizlar benim dün vajinal muaynem oldu lekenme olabilir dendi fakat dün sümüksü bir şekilde kanama geldi kırmızı bugün de kahverengi kanamam var ve adet sancısı gibi sancım var açıklığım 4 cm sizde doğum mu
Medine39 Talentedmom evet var ama çok sık değil 10 dakika adet sancısı gibi geliyor 1 dakika falan sürüyor sizce gitmeli miyim yoksa vajinal muayeneden mi kaynaklı
Medine39 Zeyzeyy- dün suyun gelmeden gelme dediler 4 cm açıklıkla eve yolladılar burda hiç ilgilenmiyorlar
Yurdagull0612 Medine39 canım benim suyumu doğum anında patlattılar yani illa suyun gelecek diye bişey yok 10 dkk da az bi süre değil bence gitmelisin
Medine39 Talentedmom bugün kontrolüm vardi söyledim kanamam var diye suyun gelmedi 37 haftaliksin bence bekleyelim dedi şuan doğumun başlamamış dedi
Talentedmom Medine39 he bugün gittin suyun gelmedi di mi biraz daha bekle o zaman sancıların artarsa gidersin
Medine39 Talentedmom yok suyum gelmedi sancılar adet sancısı gibiara ara geliyo karnım hafif kasılıyor 1 dakika sürüyor
Medine39 Zeyzeyy- gönderdiler ben yatış istedim şuanda da ara ara sancım karnımda toplanma var kahverengi ve pembemsi akıntı geliyor acaba doğum mu