kcgdm hepimiz geçtik bu yoldan beni normal doğuma diye aldılar sonra bebeğimin kalp atışı yavaşlayınca acil ameliyata aldılar o an şoka girmiştim zaten çünkü hazırlıklı değildim stres yapıp üzülme her şey geçecek bebişe de alışacaksın annelik içgüdüsü yükleniyor merak etme kendini sürekli iyi olacağız bu da geçecek diye teselli et ve dua et