Kizlar bugün doktor kontrolünde sezeryan olacagimi söyledi doktor mecburen plesanta aşağıda olduğu için.
Ben normal doğum çok istiyordum ama sezeryan olacağım ve sezeryan doğumdan daha çok korkuyorum ameliyat ve iyileşme süresi olduğu için . Sezeryan doğum yapan kişiler bana ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz . Süreç nasıl olması neler yapmalıyım 🥺