Burcak61 öncelikle unutma senin stresin bebişide etkiliyor. Ben 2li,3lü,4lü yaptırmadım direk fetal dna yaptırmıştım çünkü 2lü testim verdiği yüzdelik %65-70 yani onda risk görüp fetal dna verip 2 hafta test sonucu gelene kadar stres yaşayan çok insan okudum. Her neyi olursa olsun o senin bebişin ve sen ona herhalukarda çok iyi bakıcaksın.
Maliyetli bir işlem fetal dna eğer maddi durumun el verecek ise yaptır ve diğerlerini yaptırma.