Burcak61 burun kemiği ense kalınlığında bi problem yoksa yaşın 30un üstündeyse korkma. Beni de çok korkuttular öyle aynı şekilde perinatolojiye yönlendirdiler o da korkuttu. İlla fetal dna yaptırmamızı istiyorlar. Aklında kalacaksa yaptır tabi de ben olanı biteni genetikçi arkadaşım var fetal dna yapan ona anlattım gerek yok içim rahat etmez diyorsan gel bi tüp kan alayım ama takılma dediğinde rahatlamıştım. Ya hiç ikiliye üçlüye girmeden fetal dna yaptırıcaksın ya hiç yaptırmıcaksın detaylıda fiziksel herşey görünüyor diceksin. Çok zor bi süreç ama boşa üzülüyorsun. Detaylıya girdiğimde ufacık bi damarında en ufak bi tırnağında bile bişi çıkmadı oğlumun şimdi doğumu bekliyoruz. Genetikte kan da olan şeyler tabi görünmez ama aileden gelen bi sorunun yoksa hiç kasma kendini kaldı ki fetal dna da yaptırsan yüzde yüz sonuç almak için amniyosentez yaptırman gerekiyor aldıracaksan onun sonucuna göre işlem yapılıyor. Ücretsiz amniyosentez yaptır daha iyi. Para tuzağı oldu bu işler.