4 haftalıkken öğrendim bir belirtim olmadı adet dönemimde gecikme olunca şüphelendim 2 günlük bir gecikmeydi test yaptım silik bir çizgi vardı emin olmak için erken genelik testi de yaptım 2 tane onlarda da aynı çıkınca kan testi vermiştim orada değerim çok düşüktü 69.. hemşire 2 gün sonra tekrar kan testi yaptır demişti o zaman yavaş yavaş yükselmeye başlamıştı değer