Ayseee34 ilkinde planlı gebelik değildi adetim gecikince gebelik testi ile öğrenmiştim. 2.hamileligimde adetimden birkaç gün önce göğüs hassasiyeti, bel ağrısı ve biraz ayakta kalınca bütün eklemlerin ağrıyordu prediktor test ile adetimden 1 gün önce pozitif oldugunu öğrendim 8.haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Şuan 3.hamileligim 4+5. Geçen hafta adetimden 2 gün önce hiç bir belirti yoktu belki hamileyim dir diye gittim kan verdim sağlık ocağında hcg 20 çıktı ilk ogrendigim günler hapşırık öksürükte kasığıma batma oluyordu şuan hiçbir hamilelik belirtisi yok ama hcg yükseliyor bugün tekrar kan verdim 1434 olmuş. Yani aynı kisinin her hamileliği bile farklı oluyor