Babyandmoms betan gayet güzel hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelsin canım 🌷🌹 bende Dis gebelik ameliyatı yaşadım sol tüpüm alındı malesef ondan sonra sağlıklı bı gebelik elde edemedim. 3 gün önce kürtaj oldum 5+4 haftalık gebelik kese oluştu ama kese sezeryan kesiginin altına yerleşmiş skar gebelik dediler kürtajla sonlandırıldı. Umarım bende sağlıkli bı gebelik yaşarım 😊