Babyandmoms Son adet tarihim 21 Mart ,bugün regl olmuyorum diye doktora gittim 9 ay önce sol tüpüm alınmıştı dış gebelik geçirmiştim ,ultrasonda kese gördü hamilesin dedi beta 8491 sizce iyi mi bi hafta sonra tekrar çağırdı 4.gebeliğim inşallah sağlıklıdır
Meri3220 Babyandmoms son adet tarihinizden emin misiniz eğer doğruysa 7+5 haftalık hamile olmanız gerek kese ile birlikte bebek ve kalp atışını da görmüş olmanız lazım. Doktorunuz geç döllenme vs bişey dedi mi
Zuleyhadere25 Babyandmoms benimde 30 mart son adt tarihim henüz dktora gtmedim randevum yarın güzel gözüküyor beta kalp atışlarını duydunuz mu
momBg Babyandmoms sol tüpünüz alınmış bilgim olmadığı için sormak istedim bunun alınması gebeliğe engel olmuyor yani dimi bu arada herşey gönlünce olsun 🎀🌺
Babyandmoms Meri3220 evet eminim hep yazarım uygulama kullanıyorum ,geçen ayda gecikmeli oldum ,detaylı ultrasona da girdim keseyi gördü oda tekip edelim düzenli dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdılar geç döllenme vs bişey söylemediler kalp atışı da duymadık
Babyandmoms Zuleyhadere25 hayır duymadım 1 hafta sonra tekrar çağırdılar ,kalp atışı herkeste değişir 8.haftada net duyulur genelde dedi
Meri3220 Babyandmoms o zaman 7+5 gebesiniz belki geç döllenme olmuştur herkeste bir olmuyor sonuçta inşallah sağsalim kucağınıza alırsınız
Babyandmoms Zuleyhadere25 benimde 4.gebeliğim.İlk gebeliğimi evde düşük yaptım ikizlerim vardı.2.gebeliğim dış gebelik kürtaj oldum düşmedi iğne var onu oldum.3. Gebelikte dış gebelik yine aynı yerde tekrarladı bu sefer ameliyat oldum sol tüpümü aldılar.Bu 4.gebelik inşallah sağlıklıdır
Bebeek_12 Babyandmoms Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla kucagınıza almayı nasip etsin🤲🏻ben salı günü acilde kan verdim 240 çıktı dünsağlık ocagında verdim 347 çıktı. Dış gebelikten korkuyorum bende. Sizce hastane farkından dolayı böyle çıkmış olabilir mi? Yada dış gebelikse en erken ne zaman öğrenebiliriz
Babyandmoms Meri3220 Allah razı olsun amin inşallah .1 hafta sonra gel dedi ama randevu bulamadım 13 gün sonraya aldım nasip olursa gidicem
Babyandmoms Zuleyhadere25 yok hiç çocuğum yok ilki düşük 2 tanesi dış gebelik işte şimdiki sağlıkla gelir inşallah ayın 27 sini iple çekiyorum 🥲🤲🏻
Babyandmoms Bebeek_12 evet çok az artmış malesef dış gebelik gibi duruyor ,seni düzenli takip ederler ilk gebelik olduğu zaman daha çok üstüne düşüyorlar emin olmak için alttan muayeneye ile kesenin yeri netleşiyor hafta dolmasına rağmen kese ve bebek gözükmüyor emin olunca kürtaj yapıyorlar hiç korkmayın imtihan herşeyde bir hayır vardır 2 kere yaşadım ben
Babyandmoms momBg kadınlar sağda solda ayrı ayrı tüp ve yumurtalıklar var ikisinden birinin alınmış olması gebeliğe engel değilmiş sadece %50 şansın azalıyor diğer tarafı bulup tutunması için tamamen nasip meselesi 💖🤲🏻
Babyandmoms Bebeek_12 aynı yerde bir gün verin bir gün vermeyin o şekilde 1-2 gün takip edin beta hcg yi o size gösterir zaten
Bebeek_12 Babyandmoms inşallah dış gebelik değildir gerçekten çok korkuyorum. Yarın acilde ilk kan verdiğim yerde tekrardan vericem salı gününede kadın doğuma randevu aldım. Dış gebelik gibi bir durumsa eğer en erken ne zaman anlaşılır acaba