ikibebisannesii_45 Talentedmom benim evim dışarısı 30 derece bile olsa aşırı serin bir ev güneş görmüyor. Kendim bile çoğu zaman çorap ve uzun kollu giyiyorum. Şu anda da 23 derece dışarısı ama evim serin. Bu ypzden ben hiç kısa kollu almadım. Ama abisinden kalma bir kaç kızın da giyebileceği şortlu kısa kollular var. Eğer giyecek olırsa o şekilde alıcam. Şimdilik almayı düşünmüyorum.
2cocuk2kopek Talentedmom aynen canım ben ilkini 31 mayısta doğum yaptım 1 ay sonunda kısa giydik üşüyorlar çünkü ev çok güneş alıyorsa kısa iyi olur ev içinde
Tospembe @"Talentedmom valla ben uzun kollu aldım ilk ay için Antalya’da yaşıyorum ve ağustos sıcağında klimalı odadan çıkamayacak gibiyiz 😀 2 tane müslin takım aldım ve 2 tanede müslin üst aldım diğerleri ince takımlar hepsi uzun kollu.
Talentedmom Tospembe ben ilk oğlumu Antalya’da doğurdum 40 ından sonra başka şehire geldim evet hep klimalı oluyor malum
Nimpheloss Talentedmom Ben de doğumu ıspartada planlıyorum 23 ağustos beklenen tarih o tarihlerde ısparta soğumaya başlıyor gündüz iyi olsa bile akşam eser o yüzden hiç şort falan almadım. kısa kollu zıbın aldım tulumlar takımlar hep uzun kollu
2cocuk2kopek Talentedmom o zaman kısa kollu alabilirsin canım tulum falanda olur hatta bebek erkekse mutlaka al erkek bebekler hiç gelemiyor sıcağa
Talentedmom 2cocuk2kopek yok kız bebek zıbınlar epey yeter diye düşünüyorum şortlu takım almadım tişört falan da almadım yenidoğacağı için