Talentedmom çoğunluğu kısa kol aldım, sıfır kol uzun kol da var tabi. Akşamları bahçede oturduğumuz için serinlik olabilir diye uzun kol aldım ama gündüzleri sıfır kolla bile durabileceğini düşünüyorum. Altların çoğu zaten patikli ama patiksiz de bir kaç tane aldım. İlk 1 hafta 10 gün uzun giyer sonra kısa kola geçer sanırım. İstanbul’da oturuyoruz geçen sene yaz geç geldi geç gitti, ekimde bile oğluma şort tişört giydirmişiz bu sene daha da geç gider diye düşünüyorum