Phyloo ben de inşallah bu ikinci doğumum olacak sezeryan şeklinde ilk oğlumu medicana da doğurmuştum 3 bindi o zamanlar 😅 ama o zaman da fazla gelmişti fiyat suan da öyle bende şehir hastanesi Beyhekim de sezeryan yapanların doğumları nasıl geçti onu merak ediyorum aslında