Nur124 ailede varsa olabilir dedi benim annemde var tansiyon ilaç kullanıyor teyze kızında hamileyken çıkmıştı tansiyon bazen senden değil eşinle ortak bir bebek olduğu için ondan aldığı şeylerden yapabilir dedi ilaç kullanmak bende istemiyorum açıkçası dikkat edeceğim o yüzden bebeğim için 🫠