Hanımlar merhaba bugün sağlık ocağına gitmiştim tetanoz aşısı için tansiyon ölçtü sonra 13 8 çıktı iki kere baktı aynı hamilelikte çok 13 istemeyiz gibi dedi korkutmak için değil de sende evde takip et dedi az önce yaptım yine aynı geldi hamilelikte tansiyon ne demek acaba böyle bir durum yaşayan var mı?