Cilemm1 yani ben kendi muayenemi düşünüyorum Ebru Tarım’da yaptırmıştım. O kadar çok şeye bakılıyor ki hepsine tek tek bakması nasıl 5dk sürmüş olabilir bilemedim. Tamam tecrübeli evet ama Ebru Hanım da prof mesela. Ki düşününce hiçbir şeyi öyle uzata uzata bakmadı. Tek tek asistanına söylüyordu atıyorum sağ böbrek şu kadar sol böbrek şu kadar, beyin bilmem nesi şöyle vs diye. O kadar çok şeyi ölçtü saydı ki hepsini anında görmüş pozisyonları çok doğru bile olmuş olsa bence 5dk çok çok kısa. Sadece kalbe 2 kere baktı çünkü bebeğin pozisyonu iyi değildi yürü tekrar gel dedi ama en azından ikiz gebelikte bi 15dk beklerdim sizinkini de