Allyya ben iki kızımda da gittim en fazla 5 8 dk olsun 8 dk kesin değildide yanlış hatırlamıyorsamda yalan olmasın diye. Hatta ikinci kısımda gittiğimde doktora ben dedim bebek aşağıda gibi evet dedi bana bilgi vermedi ondan sonra 27 haftalıktı kızım erken doğdu. Ne bileyim kaderimizde ne varsa onu yaşarız ama o zaman deseydi bebek aşağıdadır uzan dinlen belki okadarda erken doğmazdı
İlk defa sizden duydum bi devlet hastanesinde 50 dk bakıldığı