nebakiyonkomikmi Hazırlıklar ne durumda kızlar neyden ne kadar aldınız mevsim geçişi olacak kısa mi uzun mu tercih ettiniz
History5 nebakiyonkomikmi Abisinden kalan çok şey var giyim olarak şükür kısa uzun tamamen duruma göre giydireceğim yavaştan yıkamaya başladım giyimleri zaman daralıyor artık iyice ağırlaşmadan ne kadar yaparsam kardır dedim 🥹
Minnakpopus nebakiyonkomikmi ilk oğlumdan bir sürü kalanlar olduğu için pek bişe almadım şahsen bide yaz bebesi ilk 1 hafta 10 gün sonra zıbınlara düşer zaten. Müslinini ağız bezini biberon emzik vs kişisel şeyleri aldım okadar. Eksik gördükçe alınıyor ya zaten
ezoocum nebakiyonkomikmi vallaha beynim yandı benim ne alacağım konusunda yaa zıbın falan almadım daha 6-7 tane yenidoğan set aldım hastane çıkışı tulum aldım 3-4 tane kısa kollu sıfır kol zıbın ve tek altlar alacağım biraz kuzenim de bebeğinin temiz eşyalarını verdi bakıcaz bakalım duruma artık😂
Htcilbay nebakiyonkomikmi Vala cnm bnmkiler ikizi erkek ilk kızımdan kalan sadece Bi kaç tane zıbın çıtçıtlı badi varfi. Oyuzden herseyi yeni aldım. Ama iki tane bebis olacakları için 5 li ve 3 lü hastane çıkışları vardı vardı o lardan 6 7 çeşit aldım. Adana sıcağı zaten zibinlari çok aldım. Aylara göre tabi birazda ilerleyen zamanlarda giysin belki bebekle alışveriş yapmak zor oluyor diye geçiş dönemlerinde giysin diye kıyafet aldım. Geneli Müslin örtü penye battaniye gibi şeyler aldım. Ağız mendili kızımdan da kalmıştı biraz yine aldım. Valizimi çok önceden hazır ettim. İkiz oldukları için ne olur ne olmaz diye. Kendime de 3 4 adet pijama takimi koydum. Terlerim birsey olursa diye hazırlıklı olmak istedim.
nebakiyonkomikmi History5 benim ilki kız ikincisi erkek o yüzden ilk doğumum gibi sıfırdan aldık çoğu şeyi 😂
Tugba29_ History5 benimde üçüncü erkek çok kıyafeti var birazda yeni alıcam yeterli sağlıkla gelsinler
nebakiyonkomikmi Minnakpopus benim cinsiyetler farklı çocuklar arasında ocyuzden sıfırdan aldık çoğu şeyi 😂
Zeynepserra10 Yenidoğanları uzun kol aldım bide alt aldım biraz, 1 3 ayları kısa kollu şortlu falan aldım. Zıbın aldım kolsuz biraz. Bikaç tane de uzun kollu tulum aldım akşam dışarı çıkarsak üşür diye. 3 ay sonrası yine uzun kollu aldım
nebakiyonkomikmi History5 evet rabbim gönlüme göre verdi bı kızım daha olsun isterim ama bakalım iki çocukla ben adada mi kalirim veda mı ederim az kaldı gorucem 😂
nebakiyonkomikmi ezoocum benim ikinci doğumum ama o kadar arada kaldım ki mevsim geçişi olacak uzun mu alayım kısa mi alayım kızımda çok tecrübesiz olup bir sürü kıyafet aldım çoğunu giydiremedim bile bunda daha temkinli olmak istiyorum 😂
ezoocum nebakiyonkomikmi ay ama çok tatlı oluyor bebek kıyafetleri bi de benim tüp bebek her şeye özeniyorum yaa😂
nebakiyonkomikmi Htcilbay oy oy sağlıkla gelsin kuzular 🌸 Ben daha bişi yapmadım ufak ufak başladık alışverişe bı yandan ev boyattık halılar koltuklar yıkanacak kızım iki yaşında haliyle onada vakit ayırmam lazım yavaş yavaş hallediyorum
Esra11_10 nebakiyonkomikmi uzun tercih ettim zıbınları sıfır kol aldım sadece şort bulamamıştım zaten çok terlerse çıkıp kısa şort alırım uyurken de zıbınla sadece kundak yapıp uyutmayı düşünüyorum onun dışında daha beşik falan almadık 31 haftalık olucak bakalım 😂
miniminibebek nebakiyonkomikmi of bende o kadar bilmiyorum ki ne alacağımı temmuz sonu ağustos başı doğacak inşallah 40 çıktığında Eylül olucak o da soğuk olur ne giydireceğim ne yapacağım bilmiyorum ablam 4 tane hastane çıkışı al yeter dedi 🥹ama sonrasında ne giydiriecegim ben aklım allak bullak
nebakiyonkomikmi miniminibebek bence 4 az sürekli üst değiştir vs senin için zor olmaz mı yıka kurut fepan
miniminibebek nebakiyonkomikmi ya zıbın giydirirsin ağustos sancağında diyor evin için de klima da olmadığı için 😣bi de annemlerde almış olucak ablalarımda yeterli diyor
nebakiyonkomikmi ezoocum oyyy benim de ilk çocuğum tüp bebek özene bözene aldım dizdim herşeyini tüp bebek kıymetli bı gebelik sağlıkla gelsin bebiş 🌸