Taze_anne97 ya inanın 3 ay önce de idrar yolu enfeksiyonu yaşadım ama hiç belirtim yoktu genel bi bakalım dediklerinde lokosit 22 cıktı bakteri 300 küsür.
Ama bu seferki çok kötüydü yani ağrılıydı ve zaten geçmeyen akıntım bir vardı.
Maalesef hamilelikte çok oluyormuş bu enfeksiyon. Diğerinde de antibiyotik kullandım bunda da kullandım başka türlü geçmiyor. Size de geçmiş olsun 🌸